Întrebări frecvente

Puteți consulta secțiunea întrebărilor frecvente. Dacă sunt întrebări care încă nu au un răspuns, vă invităm să ne contactați.

dealecopiilor.ro este gestionat de Little Hearts SRL, cu sediul social în: Chișineu-Criș, str. Înfrățirii, nr. 85, bl. E4, ap. 12, județul Arad, România.

RC: J2/571/2020,
CUI: RO42591433.

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? + -
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara? + -
Da, De-ale copiilor (dealecopiilor.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? + -
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Prin ce canale se poate comanda un produs? + -
Comenzile pot fi date atat pe site, cat si pe instagram, facebook, whatsapp sau telefon. Pentru alte informatii sau ajutor numarul la care trebuie sa sunati este 0745221673.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez? + -
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Contul meu.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? + -
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? + -
Nu. Puteți cumpăra fără să aveți un cont pe site. Totuși, dacă optați să vă creați un cont de utilizator veți putea consulta ulterior comenzile dvs. Un alt avantaj îl reprezintă faptul că nu va mai trebui să scrieți din nou datele referitoare la livrare și adresă la comenzi viitoare.
Pot modifica o comanda lansata? + -
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi, sau în mailul primit din partea noastră.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare? + -
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi. Pentru a ajunge la această pagină trebuie să fiți autentificat.

Întrebări generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? + -
Adaugati in cos produsul, sub marimea produsului va fi afisat mesajul “Disponibil pentru precomanda cu livrare in 2-3 saptamani”. Urmati toti pasii de finalizare a comenzii, introduceti datele personale, alegeti metoda de plata si cea de livrare si plasati comanda. In momentul in care produsul va fi disponibil in depozitul De-ale copiilor, acesta va fi livrat catre dumneavoastra.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? + -

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau contactati-ne la numarul de telefon: 0745.221.673.

Fiind o perioadă aglomerată, ne confruntăm cu întârzieri de aproximativ 2 săptămâni în livrarea papuceilor. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.
This is default text for notification bar